Monday, 25 April 2011

aku kuat seks

kisah ini btl-btl terjadi pada aku . aku aliya  sorg yg suka seks  . aku dh pun berkahwin dan tiada ank lagi. pada 1 ari aku telah berchating gan sorg lelaki kami berkenlan  ceta hal peribadi hingga seks . dia dh berkahwin begitu juga aku . aku dahaga kan seks ... laki jenis kalah seblm bertarung dan  xpandai beromen-romen . pada 1 ari aku telah diajak keluar oleh abg zukied .kami kuar ge mkn jln-jln pas tu kamii ge chek in ne hotel  disekitar kl . selepas tu kami nk ke bilik aku nk dulu baru abg z. aku trs mandi gan pintu aku terbuka sbb sj je . abg z pun sama dia msk dan mandi bersama aku . kami bercium dan abg z mula main kan peranan . alah kah ssedap nya dari ramas tetek aku yg besar saiz 38c dia gigit puting ku  dijulat perut ku hingga lah ke bwh. pas tu dia jilat cipap ku dan tu lah firt time cipap aku dijilat ..sedap aku menjerit abg.... sedap nyaaaa... ahaaah. selepas itu aku kulum kote abg z . hingga dia x tahan . kami trs kan agenda itu ke katil abg  z msk kan kote je ke cipap aku adus sedap nya dan lama sampai aku kejang . pandai abg z  ne . smp aku berkata alah kah bgs nya klu suami saya mcm ne ..kami trs kan smp 5-6 raound dan selepas itu dia hantar aku blk . selang beberapa bln aku jmp lagi dan kami lakukan bersama . dan aku berkenlan pulak gan sorg polis bantuan . kami bercerita tapi dia masih muda dari aku muda 4 thn  .. dia mengajak aku utk lakukan seks  , sbb selama ini aku x penah ikut bila dia nk . kami chek in sekitar kl juga . dia suwuh aku chek in .dan aku chek in pakai nama aku . dlm masa setgh jam dia dtg . masa tu aku br abis mandi .  aku buka kan pintu . masa tu aku tgh  berkemban gan tawol. dia trs rentap tawol aku lalu dia meramas -ramas tetek aku amboi ganas nya dia kata dh x sabar sangat -sangat . dia layan aku kalah suami dan abg z aku .... muda kan aku suka seks ganas -ganas sedap.. aku chek in ptg smp ke tghari esk aku lepak je gna dia dh berapa round pun aku xtau . tapi memang best sangat -sangat .  selang bape bln dia ajak aku lag aku on je ,benda sedap susah nk lupa . setelah aku chek in dia dtg  masa tu aku br msk bbilik air . aku buka kan pintu bilik dia trs msk dan dia cpt -cpt buka bj and seluar dia amboi aku tgk kote dia dh bgn besar dan pjg sedap nya kami buat 69 . dlm bilik air pun jadi pastu bkn itu saja kami sambung lagi kat atas katil aku menjerit lagi kerana sedappppppppp nya. dia buat doggie lak adus ... sedap btl  kami chek in smp esk . smp puki aku pun dh nk pedih lah asyik kena belasah je.... sekrg aku dh cuci tangan  takut ....... aku layan je blue-blue di internet ne dan smp skrg suami aku x tau . abgz tema kasih . segala-galanya i love kote mu faruk (polis bantuan)